Mis on Sonkyo?

Inimkonnal võttis püstiasendis kõndima õppimine umbes 500 miljonit aastat. Pole olnud kerge püstiasendis kõndida ja meie aju saadab alateadlikult käsklusi sadadele lihastele sh ka lülisammast toetavatele lihastele. Pidev pingutus nõuab vastupidavust, mis omakorda vajab hapnikku. Kuna liigutamine toimub alateadlikult, tulevad appi nähtamatud jõud. 
Sonkyo venitused aitavad kehal omastada hapnikku, millest keha saab omakorda palju energiat. Hapnik on ju meie esmane ja peamine energiaallikas. Sellest on eriti abi südamehaiguste puhul.
Vanasti venitasid inimesed ennast, kas töötades kükkasendis, pestes pesu, või töötades põllul ( idamaades on see asend veel paljudes kohtades säilinud, ka Jaapanis kasutades nende traditsioonilist tualetti). Tänapäeva inimesed on muutunud väga mugavaks ega liiguta end piisavalt. Vähene liikumine muudab vaagnast nõrgaks, mis omakorda on paljude haiguste põhjuseks.
Sonkyo kükkasend ja venitused aitavad vabastada alaselja ja puusapiirkonna pingeid, leida keha ja meele tasakaalu. Venituste hoidmine võib olla paras katsumus, kuna puusadesse salvestub palju pingeid nii istuva tööviisi tõttu kui ka emotsionaalse koorma kandmisel. Me harjume oma pingetega, ei pane neid enam tähele, kuni nad mingi vaevusena meile endast teada annavad.  
Sonkyo kükk ja venitused stimuleerivad kuut siseorganeid mõjutavat energiameridiaani (Neeru-, Maksa-, Sapipõie-, Kusepõie-, Kopsu, Südame-, Südamepauna- ja Kolmiksoojendimeridiaan), parandades siseorganite talitlust ja harmoniseerides eluenergia voolamist kogu kehasüsteemis.
Sonkyo kaudu süvalihaste treenimine aitab haigustest paraneda, venitustel on teraapiline mõju, mis kõik kokku tagab parema tervise.
Alguses võid tunda end ebakindlalt harjutusi tehes, tundub, et mõni liigutus on äärmiselt raske ja tunnetame kõikumist, pole vist aga vaja lisada, et kõikumine on meie endi nö "tasakaal". Püüdes tasakaalu tagasi saada, saadab aju süvalihastele signaali aktiveeruda ja seeläbi avab õhu jaoks tee. Mitmed süvalihased, enamasti kõhu-, vöö-, reie- ja niudenimmelihas hakkavad koos tööle, et leida keha tasakaal. 
Süvalihaste alateadlik töö võimaldab ka hingamisteedel avaneda kapillaaride venituse kaudu. See parandab vereringet suurtes reielihastes ja väikestes süvalihastes, mis omakorda on kasulik ka kaloripõletamisel.
Alateadlik liigutus, mis on suunatud tasakaalu leidmisele vööpiirkonnas, avab ka lihased, mis on ühenduses süvalihastega, mis kõik omakorda aitab kaasa keha paindlikumaks muutumisele ja lõdvestumisele. Koos puusade lõdvestamisega paraneb ka kaela ja lõualuu liikumine. Sonkyo lamamisasendis venitused ei koorma puusaliigeseid ega lihaseid ja neid saab teha igaüks.
Sonkyo tehnikat saab praktiseerida individuaaltunnis ja Shindo venitustunni osana. 
Sonkyo sobib väga hästi individuaalteraapiaks alaselja ja puusapiirkonna probleemide korral. 
Registreeru individuaaltundi või Sindo treening-tundi:
eva@elukeskne.ee või tel 5127603 või FB Eva Kuusk 

Kliki kuupäeval ja vaata mis toimub
 
«
»

Järgmised sündmused Sündmuste arhiiv
Sündmuste ajalugu avaneb
 siit